Kleine weetjes van de bandleden
Die je nog niet weet maar na dit te lezen wel gaat weten
Joop kan met 1 hand bassen, dit dan ook met een big smile
Rob vind een BBQ met zijn Bastard en Smoker geweldig om te doen dus laat de potten en pannen rammelen
Ro is een geweldige gitarist die een stevig en gevoelige solo niet schuwt
Henk speelt op zijn mondharp de sterren van de hemel
Freddy zou zomaar voor de Eagles gevraagd kunnen worden
Deze band kan 5 stemmig zingen, een streling voor de oren